-
Vad gör Flügger för att reducera smittspridning
Vad gör Flügger för att reducera smittspridning
Flügger har vidtagit följande åtgärder mot detta: • Vi följer rekommendationer från Folkhälsomyndigheten gällande hygien. • Rengöring sker frekvent av allmänna ytor i butik • Bemanningen i butikerna varierar, allt för att skydda er och vår personal • Vi behandlar inte kontanter tillsvidare -
Påverkar Corona våra leveranser
Påverkar Corona våra leveranser
I dagsläget påverkar inte Corona våra leveranser -
Har kundservice öppet
Har kundservice öppet
Ja vår kundservice har öppet som vanligt 033-700 24 00 eller på kundservice-se@flugger.com -
Skall jag möta upp i butiken för att få produkter
Skall jag möta upp i butiken för att få produkter
Om möjligt önskar vi att ni ringer till butiken och ber dem förbereda er order innan ert besök. Detta för att minimera antal kunder som samtidigt befinner sig i butiken -
Erbjuder ni kaffe i butiken
Erbjuder ni kaffe i butiken
Nej, kan vi dessvärre inte erbjuda kaffe i butiken under denna period. -
Får jag besök av min säljare
Får jag besök av min säljare
Nej, inte om det inte gäller något allvarligt. Du kan däremot alltid ringa eller skicka ett mail till din lokala säljare. -
Skall jag beställa varor till framtida större projekt
Skall jag beställa varor till framtida större projekt
Ja det vore en fördel om du planlägger med din leverantör om framtida större projekt eller uppgifter -
Var kan jag hitta miljömärkta produkter på hemsidan?
Var kan jag hitta miljömärkta produkter på hemsidan?
Om du vill se färgprodukter som är miljömärkta så hittar du märkningarna i produktbeskrivningen på Flüggers hemsida, du kan även använda filterfunktionen. Du hittar filterfunktionen under produktkategorierna. Använd filtret "Miljö / certifiering". Vi har Svanenmärkta färger och färger som är märkta med miljömärket EU-Ecolabel.